Candva am facut o afirmatie pe blogurile GSP precum ca spectatorul din Timisoara se indreapta cu pasi rapizi spre cel din Bucuresti si nu invers. Au fost si alte exemple, vi-l prezint pe cel mai recent:

După golul primit de la 30 metri la Bistriţa, Popa şi-a găsit automobilul cu o aripă îndoită

Golul primit din lovitură liberă la Bistriţa (1-1) nu a rămas fără urmări pentru portarul Marius Popa. Duminică dimineaţa, „Popică” a fost anunţat de soţia sa că maşina a fost distrusă de suporteri care i-au lăsat „dedicaţii” pe caroserie. „Am muncit 12 ani în sportul ca să îmi pot cumpăra anul trecut o maşină şi dintr-o dată cineva îşi bate joc de munca mea. Nu pot accepta aşa ceva. Nu sîntem în junglă. Mi-au scuipat pe maşină, plină de înjurături şi de urme de bocanci, asta pe lîngă faptul că mi-au îndoit o aripă”, s-a plîns jucătorul. Extrem de afectat de incident, Popa a mărturisit adevăratul motiv al îngrijorării: „Soţia mea, care e însărcinată în luna a şaptea, s-a speriat foarte tare. De asta îmi pare cel mai rău. Nu ştiu ce făceam dacă se întîmpla ceva cu copilul meu”. Portarul a fost nevoit să vină ieri cu taxiul pe la stadion, pînă cînd reparaţia maşinii va fi finalizată.