by The Man

„Toropita de caldura de peste zi imi intind inel dupa inel. E greu, atat de  greu. Se pare ca drumul dintre cele doua balti se lungeste dilatat de  canicula prematura. Sau baltile se micsoreaza?! La fiecare drum cate zece  unduiri in plus. De abia mai ajung… Chiar trebuia sa schimb balta azi?

M-ai mintit! Mi-ai spus: „oho, ce frumusete!” Universul s-a oprit putin in  loc. Ma gandeam c-o sa am parte de cine stie ce actiune. Viata mea n-a fost  chiar asa de palpitanta… Mi-am petrecut-o tarandu-ma prin colbul cotidian…  Am fost fericita cand am vazut lacul… Eu care cunoscusem numai balti pana sa  te intalnesc pe tine. Am crezut ca ma scoti din locul ala intunecos sa ma  prezinti prietenului tau. Tu ai zis: „Pescuiesc doar la pluta cu rama drept  nada”… O durere firava mi-a strafulgerat tegumentul si-n secunda urmatoare  eram in apa… Ce dus rece! O sa ma razbun! Nu ma las eu prinsa de vreun peste  atat de usor… Data viitoare te asigur ca incerci cu mamaliga!!!”