In spiritul asului de caro organizez un nou concurs cu premii de pe acest blog. Vreau scorul exact (de preferinta inainte de a incepe meciul) iar ca tie-break va rog sa va folositi de imaginatia dumneavoastra…premiile sunt variabile.

 CAstiGAtorii sunt: Forast Gamp, Gina, Dica si GA

526 Răspunsuri to “Romania-Slovenia”

  1. tatiku' Says:

    Romania-Slovenia 0-0
    tie-breaker: 0-0 la pauza😀

  2. genial american Says:

    @ tatiku’

    Salut. Bun tie-breakeru’🙂

  3. tatiku' Says:

    @ga: tocmai citeam concursul de la AG.

  4. tatiku' Says:

    iar ai disparut…

  5. genial american Says:

    @ tatiku’

    Sunt aici, ce mai faci?

  6. Gina Says:

    buna dimineata
    Romania -Slovenia 2-0

  7. genial american Says:

    @ Gina

    Saru’ mana! S-ar putea sa ai dreptate; 2-0 e un scor bun pt partida asta…

  8. the man Says:

    buna dimineata diana

  9. genial american Says:

    @ the man

    Astept pronosticul tau dupa care ma voi decide si eu la scor…

  10. tatiku' Says:

    @GA: fac bine.
    salutari tuturor

  11. Gina Says:

    GA
    Pai am de gand sa-ti mai iau un premiu…la AG n-am nici o sansa…🙂

  12. Gina Says:

    tatiku
    buna dimineata

  13. genial american Says:

    @ tatiku’

    Ducks conduc cu 3-1🙂

  14. tatiku' Says:

    @Gina: buna dimineata.
    @GA: mda, conduc si se pare ca vor lua Stanley Cup.

  15. tatiku' Says:

    @GA: se pare ca nimeni nu ia premiul de la AG. Nici eu nu le mai tin minte pe toate. Poate doua din patru…

  16. genial american Says:

    @ Tatiku’

    Avem promisiuni ca anul asta avem si noi echipa de playoffs (asa au zis si anul trecut🙂 )

  17. tatiku' Says:

    @GA: la cine te referi? LA Kings?

  18. genial american Says:

    @ tatiku’

    Te rog io frumos sa nu spui nimanui: premiul cel mare va merge catre persoana care n-a ghicit niciunul🙂 Prin tragere la sorti🙂

  19. tatiku' Says:

    @GA: BTW mi-am amintit trei din patru. da al patrulea?

  20. genial american Says:

    @ Tatiku’

    Da. Ducks e a doua favorita🙂

  21. Gina Says:

    GA
    atunci am sanse la premiu…🙂

  22. tatiku' Says:

    @GA: le-ai dat fara sa vrei un indiciu pe blog acum cateva zile- nu ca ar ajuta prea mult.

  23. tatiku' Says:

    @GA: my lips are sealed.

  24. tatiku' Says:

    @GA: stai asa ca intru pe mess.

  25. tatiku' Says:

    mai e cineva?

  26. Gina Says:

    Gata.Trebuie sa mai si muncesc. Ne mai auzim. O zi insorita va doresc!

  27. elle Says:

    Romania -Slovenia 3-1🙂

  28. mara Says:

    Romaina-Slovenia 1-0

  29. socio Says:

    Romania-Slovenia 2-1. Gol Ro in prelungiri🙂

  30. shmeny Says:

    buna dimineata tuturor
    Romania-Slovenia 3-0

  31. kakao Says:

    3-0. 1 -0 la pauza

  32. Dica Says:

    Romania-Slovenia=2-0 … conducem la pauza

  33. diana Says:

    1-1 sau 2-1 pt romania

  34. papagigli Says:

    Ro-Slo
    4 – 0

  35. forast gamp Says:

    Roumenia (2)- Slovenia (O); la pauza 1-0
    goluri: mutu din pasa lu’ zicu si marica [assist chivu]

    -offtopic: diana, 1-1? *forast is shock*🙂

  36. Klider Says:

    Romania 2 – 1 Slovenia
    Mutu, Rosu,

    la pauza 0-0

  37. Gabriel Says:

    Romania 2-2 Slovenia, (1-1)la pauza

  38. marco Says:

    Romania-Slovenia 3-0
    Un jucator va marca doua goluri.

  39. genial american Says:

    buna seara tuturor….

  40. marco Says:

    salut, ga
    salut tuturor.

    sunt sigur ca nu vom avea probleme cu slovenii. ii pasam pana le iese fotbalul din cap.

  41. papagigli Says:

    Salutari
    Cine-mi spune cum si unde sa prind meciul?
    AfterD se pare ca a disparut cu o artista😀

  42. genial american Says:

    @ marco

    Am mari indoieli la meciul asta…Ii batem da’ greut de tot…

  43. genial american Says:

    @ papa

    Salut. Se trezeste el pana la meci…

  44. papagigli Says:

    Si eu cred ca-i batem greu, dar cu 4-0😀
    V-a placut emailul cu Need glasses? Diseara altul miso v-a zbura spre voi, daca sunteti cuminti😉

  45. genial american Says:

    @ papa

    Are Gina dreptate🙂 Masina cu schimbator de viteze nu e buna, dom’ne!

  46. papagigli Says:

    GA
    Induce fetele-n eroare😀

  47. genial american Says:

    @ shmeny

    Saru mana! Nu te-am vazut de multisor…Ai fost la Roland Garros? Lumi ce mai face?

  48. genial american Says:

    Romania-Slovenia 2-0

  49. Gina Says:

    buna seara tuturor…

  50. Gina Says:

    GA
    Se pare ca asta seara impartim premiul…🙂

  51. marco Says:

    ga
    no, slovenii n-o sa conteze pe teren. simple jaloane, o sa vezi.
    btw, n-am vazut meciul de Sambata🙂

  52. genial american Says:

    @ Gina

    Saru mana! Vezi ca am copy-rights pe „buna seara tuturor…” Stiai ca este o prescurtare de la „buna seara tuturor dinamovistilor simpatici + „

  53. genial american Says:

    @ socio

    Saru mana!

  54. marco Says:

    ga
    toti romanii au plecat de la Roland Garros. azi au iesit si juniorii ( 1 baiat si doua fete, inclusiv la dublu )

  55. Juvetu' De Trefla ™ Says:

    Bei io cu asu de caro n-am nimic, da’ la dama de cupa as paria😀 . 3-1 pt Romania.

  56. X™ Says:

    Buna Seara. Va pregatiti de meci ?

  57. X™ Says:

    Berile sunt la rece ? BR RC .

  58. X™ Says:

    Eu scriu, eu citesc. Binee !! Revin.

  59. marco Says:

    X duce micul lui bliez-krieg😀
    ce faci, nene ? ai trecut ca taifunul…

  60. Slovenu' Says:

    РОМАНИА-СЛОВЕНИА 1-2

  61. X™ Says:

    Salve Marco. Chiar asa repede ?

  62. genial american Says:

    @ X

    SALUTARE!!!!

  63. genial american Says:

    @ Slovenu’

    cat ar fi fost la USA-Slovenia? Vezi ca-s prieten cu Sasha (al’ de pe langa Maribor) si te spun🙂

  64. marco Says:

    X, pai ? nici un minut n-ai asteptat.

    slovenu’ incurca sporturile. aici vorbim despre FOT-BAL. F-O-T-B-A-L. fotbal, da?

  65. РУДОНИА Says:

    АЗИ,ВОИ ЖУКА.

  66. X™ Says:

    САЛУT, ГЕНИAЛУЛЕ

  67. X™ Says:

    .😀 .

  68. genial american Says:

    asa-mi trebuie….in loc sa invat rusa io invatam greceste😦 Ce buna era acu’ !

  69. marco Says:

    @ РУДОНИА

    https://genialamerican.wordpress.com/2007/06/02/slovenia-romania-2/#comment-11702

    stiam ca vei juca. iti urasem ceva pt meciul tur…

  70. marco Says:

    ga
    nu-i ruseste. te descurci cu ce stii din greaca.

  71. marco Says:

    *din greceste

  72. Socio Says:

    Era sa ies fara sa salut, am crezut c-am gresit blogul🙂

  73. X™ Says:

    СOЧЮБ😀 .

  74. X™ Says:

    marco mi-a [lacut finalul cu fanii sloveni …

  75. papagigli Says:

    Terminati dracu cu chirilicele voastre ca suntem in Piata Rosie😀

  76. the man Says:

    Luxemburg – Albania 1-2

  77. papagigli Says:

    nu*

  78. X™ Says:

    papa e de nota zece clipul😀 .

  79. X™ Says:

    Salve MAN

  80. papagigli Says:

    X
    Va mai trimit unul misto cind ajung acasa.

  81. the man Says:

    Salut la toata lumea
    Buna seara gina.

  82. papagigli Says:

    man
    Salut

  83. the man Says:

    Bai, sunt total in ceata. La AG sunt in Sfatul Batranilor, la GA sunt in categoria Tinere sperante.

  84. genial american Says:

    @ the man

    Eu, astazi, implinesc 32 de ani!

  85. genial american Says:

    @ pin

    Unde esti? Singura mea speranta de a auzi un „La multi ani!”…

  86. tatiku' Says:

    @papa..: mai esti? meciul e pe tvri. daca esti la servici, mai nasol…

  87. tatiku' Says:

    @GA: stai asa, ca sunt in ceata. IAR implinesti 32? La Multi Ani, frate!!!

  88. PIN™ Says:

    “La multi ani!”

  89. PIN™ Says:

    Ti-am spus ca am chef de joaca😀 .

  90. Gina Says:

    the man
    buna seara

  91. genial american Says:

    @ X….

    PIN tm….HAHAHHAHAHHAHAH! M-ai rupt azi…ia sa vad, cat ai pus scorul?

  92. Gina Says:

    GA
    La multi ani!

  93. the man Says:

    GA ,
    Stai s-apara afterd si aranjez cu el un program care sa-ti transmita automat „La multi ani” zilnic, din partea mea.
    Idem pentru saluturi.Sper sa nu va deranjeze dar de-acum bag un „salut” dimineata si nu mai salut pe nimeni 24 de ore. In afara de diana si gina, of course. Si socio. Poate si ping. Si alte fete.

  94. papagigli Says:

    tatiku
    Stiu, dar nu-l dau si pe net

  95. tatiku' Says:

    @the man: asta-i discriminare sexuala in toate regula. ce, trebuie sa-mi schimb numele in tatika ca sa ma saluti?

  96. papagigli Says:

    Unde-o fi AfterD?

  97. genial american Says:

    @ tatiku’

    Poti urmari meciul Live from NCP media center in LA with Hall of Fame announcers J, socio and GA…color commentary by Tatiku🙂

  98. papagigli Says:

    Poate cineva sa-l trezeasca?

  99. genial american Says:

    @ papa

    Doarme. Stai linistit, apare el inainte de meci🙂

  100. papagigli Says:

    AfterDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  101. Gina Says:

    Sper sa nu-ncep si eu sa strig dupa afterd…🙂

  102. genial american Says:

    @ Gina

    Saru mana!

  103. kakao Says:

    sa nu imi spuneti ca aveti emotii?

  104. papagigli Says:

    Gina
    Pai tu nu mai ai nevoie. Nu?

  105. Gina Says:

    GA
    buna seara

  106. tatiku' Says:

    @GA: Ok, then. MA duc sa-mi testez echipamentul audio-video aka antema mea trebuie fixata.🙂
    CE ziceti de echipa probabila?
    Lobonţ – Raţ, Goian, Tamaş, Contra – Zicu, Chivu, Codrea, Petre – Mutu, Marica
    Asa ii trebuie lui Stoica! A jucat bine si acum e pe banca! La fel cu Banel, a dat gol, si acusi e „relief player”.

  107. the man Says:

    Salut papa.

  108. Gina Says:

    papagigli
    Mi-am cumparat tv-tunner si mi-a promis cineva ca vine sa-l instaleze. La instalat ma pricep numai ca nu reusesc sa desfac unitatea…Daca nu se tine de cuvant nu mai are zile bune…🙂

  109. the man Says:

    Domle, eu unde vad lux.- albania, c-am bagat bani in meciul asta.

  110. papagigli Says:

    Gina
    Se pare ca si tu te-ai simtii in siguranta daca AfterD ar fi pe aproape si constient😀

  111. Gina Says:

    the man
    Tu nu dai un pronostic?

  112. the man Says:

    Gina, urmaeza-mi cu atentie instructiunile. Cleste si ciocan, ai prin casa ?

  113. Gina Says:

    papagigli
    Da. Ai dreptate.

  114. Gina Says:

    the man
    Tocmai ca n-am nimic…🙂

  115. the man Says:

    gina
    Pasul 1. Te asiguri ca vecinii care au tv lasa geamurile deschise. In felul asta ai parte de transmisie audio.

  116. the man Says:

    Pronosticul meu : meciul se joaca.

  117. the man Says:

    gina
    O coada de matura, de aspirator, orice ?

  118. Gina Says:

    the man
    Astept sa-mi spui urmatorii pasi…de primul am trecut…🙂

  119. the man Says:

    marco,
    Multam. La urmatoarea partida promit sa nu mai arunc cu pietre pe locul tau de pescuit cind tu dormi.

  120. the man Says:

    Pasul 2. Receptia video.
    Inchizi ochii si incerci sa intri in comuniune telepatica (,) cu the man.

  121. the man Says:

    Gina, cum e ? Incepe sa se zareasca ceva ?

  122. Gina Says:

    the man
    Si daca ma pierd?…🙂

  123. the man Says:

    Aoleu, am ramas blocat pe canalele Spice. Stai ca trebuie sa schimb canalul.

  124. Socio Says:

    E clar, chiar am gresit blogul!🙂

  125. Gina Says:

    GA
    Ai desemnat castigatorul? Eu cred ca stiu deja cine e…🙂

  126. Gina Says:

    socio
    buna seara

  127. the man Says:

    gina
    Cum sa te pierzi daca esti cu mine ?
    Ai incredere, esti ca si singura.

  128. marco Says:

    man😀
    n-am probleme ca nu prind eu, vreau sa aflu ce arunci la tine de vin gigantii aia la undita…

  129. Gina Says:

    the man
    Cica sa ai incredere in barbati…🙂

  130. the man Says:

    socio
    Ai gresit postul. Asta-i Dinamo TV nu Arhanghelul Gigi in direct.

  131. tatiku' Says:

    doamnelor si domnilor, revin inainte de meci. sa fiti cuminti!

  132. Gina Says:

    tatiku
    buna seara

  133. papagigli Says:

    man
    Crezi ca procedeul pe care-l descri ar putea lucra si pentru mine? Ma multumesc doar cu imaginile si da, am incredere deplina😀

  134. the man Says:

    Gina
    Imediat ajungem si la meci. Mai trec putin pe la galeria foto blogsport, ca sa intru in atmosfera si pe urma iti fac legatura cu Gradinescu.

  135. the man Says:

    papa
    Cred ca mai am un canal liber doar pentru text.

  136. Gina Says:

    papagigli
    Eu zic sa ne bazam pe afterd…🙂

  137. papagigli Says:

    man
    Sper ca nu-i in(fund)at😀

  138. the man Says:

    gina, hotareste-te repede.
    Gradinescu sau Baleanu ? Unde-ti fac legatura ?

  139. Gina Says:

    papagigli
    Pentru imagini am exclusivitate…🙂

  140. papagigli Says:

    Gina
    Nu se stie niciodata. Man e plin de surprize

  141. papagigli Says:

    Gina
    Pai tu iei imaginea si eu ramin cu…canalul Dunare-Marea Neagra?

  142. Gina Says:

    the man
    De data asta merg pe mana ta.

  143. Gina Says:

    papagigli
    „Inchizi ochii si incerci sa intri in comuniune telepatica” cu gina.

  144. Gina Says:

    GA
    Ti-ai terminat proiectul pentru telefon?

  145. papagigli Says:

    Gina
    Aha, un fel de telefonul fara fir.
    Man si Gina
    Va rog sa nu puneti pe limba nici un strop de alcool ca sa nu-mi parvina imaginea distorsionata😀

  146. the man Says:

    ok gina. Tocmai am bagat in memorie mesajul de mai sus. Ies vreo 10 minute de pe blog ca sa fac ultimele reglaje fine.

  147. the man Says:

    Nu merge. Gina, simt o prezenta brutala care se interpune intre noi.
    Papa, esti dregut sa nu te mai gandesti la nimic in urmatoarele 5 minute ?

  148. Gina Says:

    the man, papagigli
    Eu zic sa va puneti de acord…ca acus incepe meciul…

  149. papagigli Says:

    Man
    Nu sunt intre, sunt dupa🙂

  150. X™ Says:

    Bulgaria-Belarus 0-1

  151. papagigli Says:

    Gina
    M
    Bag seama ca man vine cu scuze puerile cind ar putea sa spune verde-n fata, ca un man, ca nu ne poate face legatura. I s-au ars circuitele😀

  152. X™ Says:

    Bulgaria-Belarus 1-1. Au egalat😦 . E min 13.

  153. papagigli Says:

    Bul – Biel 1-1

  154. Gina Says:

    papagigli
    Nu-l supara. Ca n-o sa avem nici macar text…🙂

  155. papagigli Says:

    Gina
    Vine socio si j. Ei sunt titularii.

  156. genial american Says:

    @ Gina

    Da. Totul se rezolva in Romania. Greu dar se rezolva…

  157. Gina Says:

    papagigli
    L-ai omis pe GA.

  158. j Says:

    Buna seara

    Romania – Slovenia 1-2
    (la pauza se bea apa multa)

  159. papagigli Says:

    GA
    Ne comentezi meciul?

  160. papagigli Says:

    Hai j ca trebuie sa-ti intri in rol

  161. Gina Says:

    j
    Buna seara. Tu cu cine tii? Pai se poate sa dai un astfel de pronostic?

  162. papagigli Says:

    man
    ce faci? te-ai incurcat in cabluri?😀

  163. X™ Says:

    Armenia-Polonia 1-0 min 90

  164. genial american Says:

    @ papa

    Daca ai fi citit comentariile mele de la meciul trecut ai fi stiut in ce forma maxima ma aflam🙂

  165. papagigli Says:

    X
    Asta da rezultat!!!

  166. X™ Says:

    Bulgaria-Belarus 1-1 min 20

  167. papagigli Says:

    GA
    La meciul trecut ai intervenit de doua ori. La fel ca GSP😀

  168. X™ Says:

    papa s-a terminat 1-0

  169. j Says:

    @Gina
    Una e cu cine tii, alta e cind vrei sa pierzi la pronosport🙂

  170. papagigli Says:

    X
    Asta-i bomba calificarilor, pina acum

  171. papagigli Says:

    x
    Ce bine-ar fi sa mai vedem una la Sofia

  172. X™ Says:

    papa, nu-i chiar asa mare surpriza. Armenii au cativa jucatori buni. Unul joaca la Timisoara acum, venit in iarna de la Rapid.

  173. X™ Says:

    Cam gol stadionul

  174. papagigli Says:

    X
    Cu asta de la Timisoara m-ai convins😀

  175. X™ Says:

    Peluzele cam 70 % pline. Tribuna 2 max 20 %

  176. the man Says:

    Daca vreti comentarii misto de la j si socio, cereti-le sa fie mai personalizate. Socio le stie cu informatica iar J este un rafinat cunoscator al muzicii si filmelor frantuzesti

  177. X™ Says:

    papa nu glumesc, Karamian e chiar bun.

  178. the man Says:

    Uite , cam asa ar trebui sa arate comentariile lor :
    J – O pasa a la longue pour Nicolesco.
    socio – Forward pe langa Chivu.
    J – Spatii largi in aparare, mari cat sala Olympia.
    socio – It works !!! Zicu tocmai l-a upgradat, uploadat, degradat pe portarul sloven.

  179. X™ Says:

    Zicu-Rosu, Codrea-Petre la mijloc. niculescu out. Accidentat.

  180. Socio Says:

    The man: 50 ron la tribuna 1 si 25 la peluze. Pentru comentarii personalizate🙂

  181. the man Says:

    Si GA:
    Incredibil. Numai Republicanii si Al Gore sunt de vina pentru ratarea lui Marica !

  182. X™ Says:

    Se pare ca in atac Mutu-Marica.

  183. X™ Says:

    Chivu s-a lovit la mana la incalzire

  184. X™ Says:

    la bulgari e tot 1-1. min 31

  185. the man Says:

    socio
    Ti-a citit Lupescu blogul si te-a cooptat in comisiile FRF, de ceri banii astia ?

  186. the man Says:

    gina
    Ai auzit cat cere socio doar pentru cateva cuvinte pe monitor ?
    Nene eu trebuie sa-mi fac tarif in euro, ca nu bag nici placofix in pauze.

  187. X™ Says:

    Deci, formatia de inceput:
    Lobont-Contra, Tamas, Goian, Rat – Petre, Chivu, Codrea, Zicu – Mutu, Marica. Mie imi place formatia.

  188. the man Says:

    Bai, gina cred ca isi probeaza unitatea aia ca s-a simtit o scadere de tensiune pe toata falia Tecuci – Namoloasa- Focsani- California.

  189. Socio Says:

    the man: Lucrez numai pe cont propriu🙂

  190. Gina Says:

    the man
    Sunt aici…

  191. X™ Says:

    Socio, ce-i cu finu’ ?

  192. the man Says:

    socio- ei, din cand in cand mai accepti si cate o colaborare, mai ales daca nu ai drept de semnatura.

  193. X™ Says:

    La bulgari, min 40, 1-1

  194. the man Says:

    gina – ma bucur

  195. Gina Says:

    the man
    Dezamagitor. Pai fixezi tarife in euro doar pentru astfel de lucruri minore? Eu credeam ca te pricepi la voluntariat.

  196. Socio Says:

    the man: comentez gratis pentru loje numai… Da-i greu de ajuns acolo, vorbesti cu patronul stadionului🙂

  197. Gina Says:

    afterd, pe unde esti?

  198. j Says:

    @the man
    O sa incerc sa iti urmez sfatul, desi exagerezi – placut urechilor mele – cu aprecierea generala in ceea ce ma priveste.
    La Socio te sustin🙂
    Despre GA, jos palaria ! Sa-l vezi la slam-dunk-uri

  199. Gina Says:

    socio
    Am ocupat un loc in loja.

  200. the man Says:

    Eu stau de bancuri si am impresia ca tocmai mi-a cazut cablul.
    f09 i de cabl%9 cu #@ te ?:= pus.

  201. j Says:

    Dedic postul #200 lui Papa.
    Ma spovedesc tie, PreaMaritule

  202. Socio Says:

    X: Chiar asa, ce-i?🙂

  203. X™ Says:

    2-1 la pauza pt bulgari.

  204. X™ Says:

    Socio, vorbesc serios. E accidentat ?

  205. Socio Says:

    X: Sa-l sun pe Gigi sa-l intreb?🙂

  206. j Says:

    Sa nu uit:

    Tot azi, in Bucuresti, la Romexpo,
    a inceput BookFest.
    Tine pina duminica.

  207. the man Says:

    Mergeee! Saluti! Ne-auzim in pauza.
    Tineti-va mintile deschise.

  208. mara Says:

    Buna seara!
    si Hai Romania!

  209. diana Says:

    j tocmai am venit de la bookfest

  210. X™ Says:

    Peluzele 90 % pline, tribuna 2 max 70%

  211. X™ Says:

    papa, se canta imnurile

  212. genial american Says:

    BUna seara si bine v-am regasit….din studiourile NCP live from LA va transmit GA, socio, j si tatiku….

  213. X™ Says:

    Slovenii au 4 oameni noi.

  214. genial american Says:

    Zicu,Petre si Goian noutatile Romaniei…

  215. X™ Says:

    Lobont-Contra, Tamas, Goian, Rat – Petre, Chivu, Codrea, Zicu – Mutu, Marica. Mie imi place formatia.

  216. X™ Says:

    Hai Romania.

  217. mara Says:

    ratare Mutu in sec 15…..

  218. genial american Says:

    Simt ca trebuie sa aparam rezultatul🙂 Altfel de ce am face o echipa superdefensiva?

  219. X™ Says:

    Mutu a ratat singur cu portarul dupa o pasa de 50 m a lui Tamas

  220. X™ Says:

    Centrare Petre si Mutu lufteaza in fata portarului

  221. X™ Says:

    Corner

  222. genial american Says:

    Iar bate Mutu corner…

  223. X™ Says:

    Batut slab de Mutu

  224. Gina Says:

    Ce tot bate Mutu cornerele ca nu-nteleg? Locul lui e in fata portii.

  225. X™ Says:

    Tamas a incercat iarasi o pasa lnga, de 80 m. imprecisa

  226. X™ Says:

    Mutu-i cam apatic.

  227. genial american Says:

    @ Gina

    Indicatii bretonate…

  228. tatiku' Says:

    Buna seara si din partea mea!

  229. diana Says:

    hello tatiku

  230. genial american Says:

    Rosu, D Stoica si R Stefan sunt trimisi la incalzire de bretonat…nu se dezminte…invata greu, uita usor…noroc cu limonada🙂

  231. tatiku' Says:

    combinam excelent lateral, in stil de mare echipa.

  232. tatiku' Says:

    Goian e cautat cu insistenta.

  233. diana Says:

    il vinde steaua pe goian vara asta?

  234. X™ Says:

    Mutu dribleaza si tusa

  235. tatiku' Says:

    cine il cumpara?

  236. genial american Says:

    F inspirata miscarea cu Chivu la inchidere…well si Codrea ce face? inchide inchizatorii? Rat e f f atent…aproape ca stie tot…nu vrea sa treaca de mijlocul terenului…

  237. X™ Says:

    papa, Armenia-Polonia 1-0 a fost arbitrat de Balaj

  238. X™ Says:

    tatiku se auzea de Everton

  239. tatiku' Says:

    cine zicea ca Balaj nu-i „gazdar”?

  240. mara Says:

    Se pare k Goian pleaca la Dormund asta daca vrea si „Preareligiosul”Gigi.

  241. tatiku' Says:

    Iar corner, iar Mutu…

  242. X™ Says:

    Slovenii se apara pe 3 linii. Corner. mutu again. Si aiurea. Again

  243. genial american Says:

    foarte frumos jocul…in viteza de drum judetean….

    ” a plecat Chivu, aplecat Chivu” UNde naiba mai Gradinescule sau cum te cheama?

  244. tatiku' Says:

    aaah, asta a fost cu schema. se pare ca doar Mutu a fost prezent la sedinta tehnica cand s-a exersat schema.

  245. X™ Says:

    Ce bine era dac a marca Mutu in min 1. Corner Slovenia

  246. X™ Says:

    Contra atac Marica si fault

  247. tatiku' Says:

    Jokic a luat galben. Al patrulea galben provocat de Marica in dubla mansa.

  248. X™ Says:

    Galben

  249. X™ Says:

    Sut Chivu in zid.

  250. X™ Says:

    Contra depasit si iese Lobont inspirat

  251. tatiku' Says:

    Excelent Lobont, care a iesit din careu pentru a oprii un contraatac.

  252. j Says:

    Mon Dieu,
    gresisem stadionul.
    In loc de Mutu, Johnny Hallyday.
    Bine ca e tot 0-0. Sau nu.

  253. X™ Says:

    Min 19

  254. tatiku' Says:

    slovenii par mai buni decat in tur.

  255. X™ Says:

    Marica dribleaza in careu da’ nu-i iese pasa decisiva.

  256. j Says:

    faza buna Marica, dribling frumos, l-au blocat

  257. X™ Says:

    Contra pierde cam toate duelurile de pe dreapta.

  258. tatiku' Says:

    min 21, 0-0. sau, cum zicea Teodor Mateescu, cel care ocmenta meciurile de la Cluj la Radio Romania, „nimic la nimic”. nimicul nostru e insa mai mare ca a lor…

  259. j Says:

    Se lupta zdravan, slovenii.

  260. X™ Says:

    Pasa buna catre Marica. Agata fundasul sloven mingea. Marica ramanea singur cu portarul

  261. X™ Says:

    tatiku e 0-0 pt noi😀 .

  262. tatiku' Says:

    Mavric, intrare de caltonas „portocaliu” (da, ati ghicit, una din perlele gradinesciene).

  263. X™ Says:

    Mavric il rupe pe Mutu. Galben. Lov libera lat st

  264. j Says:

    Intrare tare la Mutu, sa vedem ce carton si cum se simte vedeta.

  265. X™ Says:

    Mutu of course. aiurea. of course

  266. tatiku' Says:

    alta schema tactica Mutu la care restul echipei a lipsit.

  267. genial american Says:

    Joc extraordinar pt nivel judetean

  268. X™ Says:

    Nu e ziua lui. E clar

  269. mara Says:

    noroc cu publicu si comentatori..k in rest….

  270. X™ Says:

    GA, exagerezi. E greu cu 3 linii de aparare.

  271. X™ Says:

    Sa fi vazut Slovenia-Olanda.

  272. j Says:

    @Tatiku’ & X
    Va descurcati excelent.
    O sa mai bag si eu cite o propozitie pt atmosfera. Daca nu imi schimba iar astia stadionul🙂

  273. Socio Says:

    X: Daca-s linii ar trebui sa se priceapa macar Mutu🙂

  274. tatiku' Says:

    oare de ce toate contraatacurile noastre incep cu o pasa laterala?

  275. mara Says:

    galben Contra

  276. tatiku' Says:

    ok, ne-au inchis „gurita”. Galben lui Contra

  277. Gina Says:

    GA
    Cred ca-ti este dor de Romania. Drumuri judetene, nivel judetean…🙂

  278. j Says:

    @mara
    public, atit cit e

  279. mara Says:

    @J

    Normal….dar tot e ceva atmosfera….nu k pe teren….

  280. mara Says:

    bara Goian

  281. tatiku' Says:

    Bara Goian!!!

  282. tatiku' Says:

    Contra-Tamas-Goian

  283. j Says:

    Go Mara !

  284. Socio Says:

    Probabil se gandea: o fi poarta mea? n-o fi poarta mea? mai bine dau in bara!

  285. X™ Says:

    Baa Malai Mare

  286. mara Says:

    Contra km slabut azi…..

  287. mara Says:

    lovitura de cap Mutu

  288. Socio Says:

    mara: se numeste deshidratat🙂

  289. X™ Says:

    Zicu e omul nostru

  290. tatiku' Says:

    @X Barbutel nu stie de Zicu inca.

  291. tatiku' Says:

    Goian pare cel mai in meci.

  292. X™ Says:

    Iarasi ocazie Slovenia pe partea lui Contra

  293. tatiku' Says:

    la Celje am avut mai multi suporteri, sau oricum mai zgomotosi.

  294. mara Says:

    lovitura libera dupa un fault la zicu

  295. X™ Says:

    Lov libera, 20 m, central

  296. X™ Says:

    Mutu si-o aseaza.

  297. mara Says:

    nu era de galben????

  298. tatiku' Says:

    lovitura libera. fault din spatele portii? oh, well, Gradinescu.

  299. tatiku' Says:

    in zid.

  300. tatiku' Says:

    primul corner batut de Petre. ocazie mare Chivu.

  301. mara Says:

    ocazie ratata de Chivu dupa un corner batut de petre

  302. tatiku' Says:

    Zicu ar trebui schimbat cu Nicolita. Joaca prea mult pentru spectacol Zicu.

  303. mara Says:

    corner Slovenia…respinge Rat

  304. Socio Says:

    Eu l-as schimba pe Contra cu Nicolita…Tot e bal…

  305. mara Says:

    GOL…MUTU!

  306. tatiku' Says:

    GOOOOOOL! Mutu

  307. tatiku' Says:

    centrare Codrea

  308. j Says:

    In tribune se aplauda !

  309. mara Says:

    min 40…..cu capul….golul 24 pt nationala

  310. mara Says:

    sut Marica respins de portar

  311. tatiku' Says:

    ce mi-ar place un 2-2 la Sofia…

  312. tatiku' Says:

    @ga: unde esti, chief commentator?

  313. mara Says:

    daca i-ar iesi 5% din pade lui Zicu …..

  314. mara Says:

    *pase

  315. j Says:

    @tatiku’
    Pune virgule si puncte🙂

  316. mara Says:

    corner Romania…bate Mutu…lovitura de cap Marica

  317. mara Says:

    corner Romania…bate Petre…si atat

    si un pic de spectacol inainte de pauza

  318. genial american Says:

    nu pot vorbi decat la 2-0🙂

  319. the man Says:

    X a surprins esenta primei reprize:

    X™ Says:
    June 6th, 2007 at 9:39 pm

    Mutu si-o aseaza.

  320. X™ Says:

    bulgarii au castigat cu 2-1

  321. papagigli Says:

    Scuzati, m-au chemat profanii astia in ale fotbalului la o sedinta „de partid” Acum sunt pe receptie si am citit toata repriza intii. Felicitari comentatorilor. Meserie!!!

  322. papagigli Says:

    J
    Multumesc pentru postul 200😀

  323. X™ Says:

    papa, pe uefa.com e meciul live. Vreo 5 EUR sa-l vezi.

  324. Gina Says:

    x
    iti dau eu 10 euro…m-ajuti?

  325. papagigli Says:

    X
    Merci. L-as lua daca as fi acasa, dar aici la servici nu am cum.

  326. mara Says:

    incepe repriza a doua cu aceleasi formatii

  327. X™ Says:

    Gina, n-am cu ce sa te-ajut. Intra pe uefa.com si urmeaza instructiunile

  328. diana Says:

    the man, totul bine?

  329. X™ Says:

    Ratare singur cu portarul a unui sloven, servit perfect de Malai Mare.

  330. mara Says:

    ratare pt slovenia dupa o e ezitare a lui Goian

  331. tatiku' Says:

    @papa… ai sopnet?

  332. X™ Says:

    Finlanda-Belgia 2-0 min 90

  333. mara Says:

    centrare Rat in fata portii…insa pasa prea in spate …

  334. X™ Says:

    mara care ezitare, a fost pasa.

  335. papagigli Says:

    tatiku
    da

  336. mara Says:

    @X

    subiectivismul si-a spus cuvantul….a fost pasa , recunosc!

  337. papagigli Says:

    tatiku
    Am incercat si nu ma lasa astia cu canadiene😀

  338. mara Says:

    schimbare la echipa Sloveniei:Novakovici in locul lui Barsa

  339. X™ Says:

    mara lasa ca s-a revansat cu preluarea pe la spate.

  340. X™ Says:

    papa ai ziduri de foc ?😀 .

  341. mara Says:

    „Mutu se pipaie incercand sa evalueze stricaciunile produse de capul lui…”=:)):))

  342. papagigli Says:

    X
    D-alea cite vrei. Crezi ca-s prosti?

  343. mara Says:

    numai Gradinarescu putea zice una k asta

  344. tatiku' Says:

    @papa.. sorry.

  345. X™ Says:

    mara, Gradi s-a tampit de tot. Incepe sa semene cu Michi Alecsandrescu.

  346. X™ Says:

    Sut bun Mutu de la 30 m, dar pe centru.

  347. tatiku' Says:

    @GA: cand ai timp, sterge te rog postul cu linkul. si pe asta. ms.

  348. X™ Says:

    Slovenii joaca la fel de dur ca in primul meci

  349. tatiku' Says:

    @X si noi la fel de prost.

  350. the man Says:

    Sunt multe musculite pe stadion.

  351. tatiku' Says:

    Rosu a fost chemat de la cabine. Piturca ii explica ceva pe tablita, iar Rosu se uita in alta parte. Misto de tot!

  352. mara Says:

    a intrat Rosu in locul lui Zicu

  353. X™ Says:

    Iese Zicu, intra Rosu

  354. tatiku' Says:

    @ the man: musculitele sunt din capul lui Graddy si Vladdy.

  355. Gina Says:

    tatiku
    multumesc…am reusit…🙂

  356. mara Says:

    Tamas galben

  357. papagigli Says:

    man
    musculitele sunt din acelea mici si betive sau mari si verzi?😀

  358. tatiku' Says:

    „Marica trebuia sa cada din prima, nu acuma”.

  359. X™ Says:

    A cam fost penalty la Marica

  360. tatiku' Says:

    erau ceva motive de un 11m.

  361. tatiku' Says:

    @Gina: e pe filiera AfterD. Pe unde o fi?

  362. tatiku' Says:

    @Gina- ma bucur ca merge.

  363. mara Says:

    corner..Mutu…deviere Goian pana la Chivu…si iar nimik

  364. Gina Says:

    tatiku
    Nu stiu. Ne-a cam lasat balta asta seara…😦

  365. X™ Says:

    Mare okzie. Centrare Rosu

  366. X™ Says:

    Ne cam jucam periculos la scorul asta. Daca picam fizic pe final sa vedeti ce-or sa ne tremure chilotii

  367. papagigli Says:

    Bei eu eram hotarit sa ma las de munca, dar de cind cu voi si blogul asta imi place serviciul din ce in ce mai mult.😀 Cred c-o sa mai stau. Ma gindesc si la ceva ore suplimentare😀

  368. tatiku' Says:

    Goian e groggy. sa speram ca e bine.

  369. X™ Says:

    Goian KO dupa ce s-a aruncat ca Matrosov in fata balonului

  370. tatiku' Says:

    @papa.. stiu canadienii pentru ce te platesc?

  371. papagigli Says:

    Astia pe UEFA zic ca a fost bara la Marica

  372. Gina Says:

    papagigli
    gandeste-te bine ca de obicei se plateste performanta nu orele suplimentare…🙂

  373. X™ Says:

    Sut f bun a lui Mutu, dupa o faza excelenta

  374. mara Says:

    sut Mutu…dupa o faza frumoasa

  375. papagigli Says:

    tatiku
    Dupa socoteala mea ar trebui sa-mi dea vreo 20k mai mult. Asa ca de banii aia stau si eu pe blog, ca sa nu ies in pierdere😀

  376. tatiku' Says:

    Mutu, ocazie mare! sut foarte bun respins de portar!
    Contra!!!! GOOOOOOL! CE SUT DIN VOLEU!!!!

  377. X™ Says:

    Gol Contra. Voleu din corner, de la marginea careului

  378. Gina Says:

    GA
    suntem in carti…luam premiul asta seara…🙂

  379. mara Says:

    Contra

  380. papagigli Says:

    Gina
    Despre ce obiceiuri vorbesti?😀

  381. tatiku' Says:

    Mutu, corner de pe stanga, mingea traverseaza careul, si din coltul opus, din voleu, cu pamantul „Gurita” ne linisteste!

  382. X™ Says:

    Chiar din afara careului lateral stanga. Cam 20 m voleu direct din corner. Gol superb. Printr-o padure de picioare din careu

  383. tatiku' Says:

    @GA: acum poti sa vorbesti.

  384. papagigli Says:

    descrieti si voi faza golului, va rog

  385. mara Says:

    „camera de hotel trebuie sa fie foarte mandra”

  386. Gina Says:

    papagigli
    Ce te mai pricepi sa filosofezi…🙂

  387. mara Says:

    tot Gradyyyyyy

  388. tatiku' Says:

    atentie la 2-0…

  389. papagigli Says:

    multumesc

  390. tatiku' Says:

    @papa…
    adica ce-am facut eu ce-a fost?

  391. X™ Says:

    Contra si-a mai spalat din pacate, dar eu raman la parerea mea. nici el, nici Banel n-au ce cauta la nationala.

  392. tatiku' Says:

    @papa… ok, asa mai merge.

  393. tatiku' Says:

    😀

  394. mara Says:

    Nicolita in locul lui Petre

  395. Gina Says:

    x
    Si cand inscrie il critici?

  396. the man Says:

    Rectificare.
    Nu sunt musculite. Sunt mici OZN-uri.

  397. X™ Says:

    Petre out, Banel in

  398. X™ Says:

    Gina treaba lui Contra era sa acopere partea dreapta, ceea ce n-a facut

  399. tatiku' Says:

    @the man: da, da tot din capul lui Graddy.

  400. tatiku' Says:

    Mutu il aplauda pe Banel, la o pasa in diagonala.

  401. papagigli Says:

    man
    sau stele verzi?😀

  402. Socio Says:

    Mara, X, Tatiku’ : Buna treaba! Cheia ca de obicei, sub pres🙂
    O seara frumoasa sau o zi placuta, la alegere!

  403. tatiku' Says:

    hopa, intra Mihaita Plesan. din respect pentru Timisoara si „polisti”, nu comentez.

  404. mara Says:

    Plesan in . Codrea out

  405. X™ Says:

    Intra Plesan, iese Codrea

  406. tatiku' Says:

    o schimbare „prost pe prost”.😀

  407. X™ Says:

    Iar am stins motoarele in min 75

  408. tatiku' Says:

    @papa:
    intra aici sa vezi golul 1.
    http://www.gsptv.ro/index/id/4674

  409. mara Says:

    galben Ilic

  410. X™ Says:

    Galben Ilic

  411. X™ Says:

    Bara Marica dupa o centrare Rat

  412. mara Says:

    Bara Marica

  413. tatiku' Says:

    bara Marica!

  414. mara Says:

    si ce faza…..

  415. X™ Says:

    Urcare excelenta a lui Rat dupa o recuperare si un un-doi cu Mutu

  416. X™ Says:

    Pasa de 50 m a lui Rat la Banel, dar Banel ……

  417. X™ Says:

    Sut excelent a lui Banel din voleu putin peste

  418. mara Says:

    sut f bun a lui Banel

  419. Gina Says:

    Romania se dezlantuie…

  420. mara Says:

    galben Novakovic

  421. X™ Says:

    Piturca sare ca un cimpanzeu pe margine.

  422. tatiku' Says:

    Piturca da din maini ca un apucat…

  423. X™ Says:

    Offside la Marica. Pasa excelenta Mutu

  424. mara Says:

    @X
    vezi k jignesti saracul animal!:D

  425. tatiku' Says:

    poate ne-o pun iar astia in ultimul minut.

  426. X™ Says:

    mara, stiu

  427. X™ Says:

    centrare covrig in careul nostru si era sa aiba dreptate tatiku😀 .

  428. X™ Says:

    Banel se opreste in Nutline

  429. tatiku' Says:

    inca o ocazie Marica!

  430. X™ Says:

    Marica, Marica, Marica ………………….sut in portar

  431. mara Says:

    Marica rateaza din aceeasi pozitie din care a dat Banel gol sambata!

  432. X™ Says:

    Fluier final

  433. papagigli Says:

    Multumiri comentatorilor. Excelenti.

  434. genial american Says:

    buna seara, am revenit….defectiuni tehnice…

  435. Gina Says:

    GA
    unde esti?

  436. X™ Says:

    Mutu se pupa cu Chivu, comentatorii bat campii, Piturca se pupa cu banca de rezerve. Baietii au facut un cerc la mij terenului si PLACOFIX

  437. tatiku' Says:

    pe langa Iovan si Prodan, Piturca arata aproape ok. Cred ca de-aia i-a si ales.

  438. diana Says:

    cine a castigat?

  439. papagigli Says:

    Am mai pus-o de trei puncte.

  440. diana Says:

    gina a castigat (din nou, felicitari)

  441. tatiku' Says:

    @diana: GA, ca de obicei.

  442. diana Says:

    si dica a castigat (felicitari)

  443. Gina Says:

    diana
    multumesc…si GA

  444. diana Says:

    35. forast gamp🙂 a fost cel mai aproape: a ghicit scorul de la pauza scorul final si marcatorul

  445. Dica Says:

    diana : dap .. ms :))

    genial : imi astept premiul :D… acum dispar pt o ora jumata k am un proiect de facut …

    mai vb mai tarziu… felicitari romania

  446. tatiku' Says:

    doamnelor, domnilor, eu ma retrag. ma pregatesc de un alt meci. merg la un meci de baseball, Oakland Athletics- Boston Red Sox.

  447. mara Says:

    GA , Gina , Dica si Forast Gamp au ghicit scorul final!
    Felicitari!

  448. diana Says:

    4 raspunsuri corecte: Gina, GA Dica si Forast Gamp,

  449. papagigli Says:

    tatiku
    petrecere frumoasa si multumesc.

  450. Gina Says:

    mara
    multumesc

  451. tatiku' Says:

    @papa: cu placere

  452. genial american Says:

    Dupa cum bine stiti sunt foarte exigent…

  453. X™ Says:

    O seara buna in continuare. Ma retrag

  454. the man Says:

    GA, ia si tu cheia de sub pres si pune-o sub ghiveciul cu flori. Sa vezi ce fata o sa faca maine dimineata socio cand n-o sa aiba cu ce sa intre pe blog.

  455. Gina Says:

    x
    O seara buna si tie!

  456. X™ Says:

    Un articol excelent al lui Vochin: http://www.zonav.ro/rolul-numarului-10/

  457. genial american Says:

    @ the man

    Usa blogului este larg deschisa…nu e nevoie de cheie🙂

  458. mara Says:

    Eu ma retrag!Noapte buna tuturor!

  459. diana Says:

    noapte buna mara

  460. genial american Says:

    Piturca ” echipa Romaniei a jucat foarte, foarte bine in aceste 2 meciuri”

    Mie nu mi s-a parut, deh…sunt mai exigent🙂

  461. Gina Says:

    noapte buna mara

  462. genial american Says:

    @ mara

    Noapte buna si multumim de comentarii🙂

  463. Gina Says:

    GA
    N-ai stabilit inca castigatorul la AG…eu am o banuiala…🙂

  464. the man Says:

    De cheie n-o fi nevoie, da’ de un post nou, da. Ca asta abia se mai incarca.
    Oricum eu va zic noapte buna.

  465. genial american Says:

    @ the man

    NB

  466. genial american Says:

    @ Gina

    In noaptea asta (la mine) voi desemna castigatorii…

  467. diana Says:

    Gina🙂 ai planuri de weekend?

  468. kakao Says:

    bine ca am castigat! gina iarasi ai dat lovitura?

  469. Gina Says:

    diana
    merg acasa. sarbatoresc

  470. genial american Says:

    @ Kakao

    Masinile americane sunt mult mai confortabile decat masinile europene sau japoneze🙂

  471. Gina Says:

    kakao
    Da. Sunt norocoasa.

  472. diana Says:

    distractie placuta :))

  473. Gina Says:

    diana
    multumesc

  474. kakao Says:

    genial; deci spui ca masinile americane sant superioare celor europene? au masinile europene ceva in plus fata de cele americane?

  475. kakao Says:

    gina; felicitari!

  476. genial american Says:

    @ Kakao

    Da. Costa mai mult🙂 Poate-mi explici tu mie politica celor de la Audi (de exemplu) care vor 71.000 de usd (out the door) pt un Q7 comparat cu 120.000 euro in EU🙂

  477. kakao Says:

    genial; nu prea ma omor dupa suv uri. A8 da! in romania Q7 cel mai scump este vreo 68 de mii . fara optionale

  478. Gina Says:

    Eu ma retrag. Numai bine!

  479. genial american Says:

    @ Kakao

    Am intrat pe http://www.audi.ro am pus tot ce voiam pe el, adaugat taxele de rigoare si calculat la aprox 120.000 euro…cumparat acelasi lucru aici (cu emisii pt California -cele mai exigente din lume) cu 71.000 usd out the door…stii ca nu vorbesc aiurea…

  480. genial american Says:

    @ Gina

    NB

  481. kakao Says:

    genial; deci Q 7 de CA este 71 ooo $??

  482. kakao Says:

    gina; noapte buna!

  483. kakao Says:

    genial; ca masina limuzina ce iti place?

  484. genial american Says:

    @ kakao

    Le-am cam avut pe toate…m-am intors la Lexus asa cum am zis in articolul ala….se parcheaza lateral singura🙂 prima cutie de viteza in 8 trepte automata🙂 multe inovatii…cu mult peste Mercedes…

  485. diana Says:

    Noapte buna Gina

  486. marco Says:

    buna seara
    dupa cum am spus, fara probleme majore.🙂
    pronosticul mi l-au stricat pt ca stiau de el, probabil.

  487. kakao Says:

    genial; am auzit si eu ca aia de la toyota fac lucruri bune. e clar; e o mare deosebire intre masinile facute in EU si USA. nu ai cum sa nu fii si putin subiectiv. taxe mari pt. masinile americane aici. plus un consum de te omoara

  488. kakao Says:

    marco; pe mine m a aranjat marica in ultimele minute;-))

  489. kakao Says:

    diana; ciocolata?:-))

  490. Dica Says:

    buna seara🙂

  491. kakao Says:

    dica; salutare! trebuie sa muncesti din greu aici ca sa castigi!:-))

  492. genial american Says:

    @ Kakao

    Vezi???? Masinile europene consuma mult mai multa benzina, comparativ vorbind…masini diesel sunt ca si inexistente…

  493. Dica Says:

    kakao : aa..nu am castigat ?😦 :d

  494. marco Says:

    dar am si eu o concluzie: nu prea avem echipa. jucam sub ce am jucat in campania cu Norvegia si Danemarca.
    am o lista de jucatori care trebuiau sa fie, in acest moment, baza „nationalei si nu sunt, din motive subiective: M. Niculae, Pancu, Cernat, chiar si T. Ghioane, chiar si Adi Ilie, chiar si I. Ganea. Au lipsit acum si Cocis, Mazilu. Mitea se cam pierde si el…

  495. genial american Says:

    @ Dica

    Esti acolo sus…inca nu am decernat premiile🙂

  496. marco Says:

    kakao
    si in ultimele minute, si mai devreme, la bara aia. si Goian, si Mutu… ei sa fie sanatosi.🙂

  497. Dica Says:

    genial : ah.. am castigat si eu o data si credeam k nu ma bagatzi in seama :))

  498. genial american Says:

    @ all

    Am zis 2-0! 2-0 a iesit…🙂

  499. genial american Says:

    @ Dica

    Cum sa nu te bagam in seama?

  500. kakao Says:

    cam rare echipele nationale care sa joace bine acum. pe la sfarsitul preliminarilor o sa fie meciuri de infarct! sa vedem atunci olanda

  501. kakao Says:

    genial; si cum ramane cu tie- break? e optional?

  502. kakao Says:

    genial; pt. tine e simplu. noi ceilalti ne chinuim sa le ghicim!:-))

  503. papagigli Says:

    Vorba e, ati primit emailul cu pompierul?

  504. Dica Says:

    genial : eh .. pai ziceam si eu😛

  505. kakao Says:

    papagigli; eu nu. trebuia?:-))

  506. papagigli Says:

    Acum vad eu ce se intimpla in garajele californiene😀

  507. papagigli Says:

    kakao
    Nu am adresa ta de email.

  508. Dica Says:

    papa :
    vreau si eu pls… mascool_sv@yahoo.com

  509. papagigli Says:

    Dica
    Imediat

  510. Dica Says:

    papa : ok ..astept

  511. papagigli Says:

    Dica
    Am trimis doua si te-am pus pe lista bloggerilor. Asa ca de acum vei primi tot ce trimit si celorlalti

  512. Dica Says:

    papa : am primit :d :))))

  513. Dica Says:

    papa : ok ..ms mult

  514. kakao Says:

    papagigli; ai reusit sa vezi meciul?

  515. Dica Says:

    eu merg la somn baietzi … k maine am marire de medie la geografie …. pe maine seara !

  516. papagigli Says:

    kakao
    am vazut numai clipurile de pe GSP

  517. papagigli Says:

    Dica
    NB si bafta

  518. kakao Says:

    dica; noapte buna!

  519. papagigli Says:

    kakao
    ma retrag si eu. NB

  520. kakao Says:

    papagigli; noapte buna!

  521. g1b2i3 Says:

    S-a terminat.Meciul.2-0.

  522. mutu Says:

    eu mizez pe 2-0 pt. noi, dam gol eu si guritza, apoi mergem la andresan😉

Lasă un răspuns

