M-am trezit cu niste intrebari la care, momentan, nu pot sa raspund…

 

  1. Oare are visul soacra?
  2. De ce calul de lemn nu stie ca-i cal? Si de lemn pe deasupra….
  3. Are cutremurul habar de tsunami? Oare se cunosc? Daca se cunosc sunt prieteni, se saluta prin Mariane sau se ignora?
  4. Sa fie Zenga un nume predestinat?….si Zen si GA…ce mai vreti? UCL ne asteapta cu portile larg intredeschise; ni se arata unde-i gunoiul pe care-l ridicam cu placere exclamand: “ce gunoaie, domne, ce gunoaie!”
  5. Are gerul calduri si frisoane?

P.S. N-am P.S.

P.S. 2: Chiar nu aveam P.S da’ parca as avea unul acum….

P.S. 3: Chiar….care-i culmea P.S.-ului? Daca P e constant atunci culmea P.S-ului este P.Z sau P.Z. 3?

P.S. 4 Mi se pare normal sa parchez pe trecerea de pietoni atata timp cat e vopsita (trecerea de pietoni) in galben. In primul rand nu e galben, oricum nu galbenul din cartile de sofat. In al treilea rand si poate cel mai important, trebuia sa sar peste al doilea motiv. Nu-mi plac numerele cu sot in afara de 12. Logic, toata lumea ar trebui sa parcheze pe trecerea de pietoni in semn de protest! Ganditi-va ce-ar iesi: nu mai poate sa treaca nimeni pe acolo: nici pietoni, nici masini si nici politisti….mai ales politisti ca ei nu-s nici pietoni si nici motoristi, ei sunt si pietoni si motoristi dar mai ales organe iar organe mute pe trecerea de pietoni chiar sunt de prost gust… In orasul meu natal sunt 138 de treceri de pietoni. Le-am numarat intr-o zi cand ma intrebam: de ce oare-i zice trecere de pietoni cand pe ea trec MULT mai multe masini decat pietoni? N-ar putea sa-i spuna trecere de masini si, cateodata, cand masinile lipsesc, trecere de pietoni? Folosind trecerea de masini (ca de fapt asta e, really) pietonii ar trebui sa plateasca o taxa proprietarilor de masini care trec peste trecerea de masini…Un singur lucru nu-mi e clar: daca-i zice „trecere” de ce voiam io sa parchez acolo?