In spiritul asului de caro organizez un nou concurs de premii pe acest blog. Vreau scorul exact (de preferinta inainte de a incepe meciul) iar ca tie-break va rog sa va folositi de imaginatia dumneavoastra…premiile sunt variabile.

 

141 Răspunsuri to “Steaua-Rapid”

  1. mara Says:

    salutare…

    Steaua-Rapid 0-0

  2. meplusmyself Says:

    Salut!
    Steaua – Rapid : 2-1

  3. Dica Says:

    buna ziua …

    steaua-rapid= 3-1 –– da gol neaga

  4. kakao Says:

    salutare!
    bate steaua cu 2-0. doi eliminati

  5. doctor demonicus Says:

    Salve,
    Ma injurati sau nu, eu tot postez ceva pt cinefili😀
    Filme de urmarit in toamna / iarna asta:

    1. – „Eastern Promises”- noul film al lui Cronenberg. Cred ca e mai bun decat „A History of Violence”. E un soi de „Nasul” dar despre mafia ruseasca. Viggo Mortensen in vana mare, Naomi Watts e-ca de obicei- misto, iar Vincent Cassel joaca perfect rolul de villain.

    2- „Persepolis” – versiunea cinematografica a „autobiographic graphic -novel” – chiar nu stiu cum sa traduc asta in romaneste, benzi desenate suna a Rahan :D- produsa de Marjane Satrapi. Stiu ca o sa ziceti ca „300” a fost de ajuns, dar va promit ca asta e altceva. Voci: Chiara Mastroianni,Catherine Deneuve, Danielle Darrieux,Sean Penn si Iggy Pop!

    3- „El Orfanato” regia: Juan Antonio Bayona, produs de Guillermo del Toro. Cine a apucat sa il vada a zis ca e mult mai bun decat „Pan’s Labyrinth”.

    – „No Country for Old Men”- ultimul film al fratilor Coen. Cu : Tommy Lee Jones, Javier Bardem, Josh Brolin, Woody Harrelson. Se zice ca e mai bun decat „Fargo”.

    Astept injuraturile😀

  6. tatiku' Says:

    @doc: injuraturile nu vin de la mine. dimpotriva, apreciez inputul, mai ales cand vine de la un coleg de suferinta intr-ale fotbalului studentesc.

  7. doctor demonicus Says:

    tatiku’:
    Adevarul e ca suntem in rahat mare!

  8. Gina Says:

    Buna tuturor…
    Steaua-Rapid: 2-2

  9. meplusmyself Says:

    Salut tuturor !
    Io nu stiu de ce afiseaza ca sunt doar 4 comentarii…cand io vad vreo 9 si cu al meu acu’ 10 ..hmmm??! :-/

  10. kakao Says:

    doctor; ai gusturi la filme! o sa incerc sa le downloadez de pe torrent. acum am vazut grindhouse. cool!

  11. socio Says:

    Aha, deci contorul s-a oprit la 4… Cum 3-1 si 1-3 s-au spus iar 4-0 e un scor exagerat, ramane 2-2…🙂

  12. Gina Says:

    socio
    Si 2-2 s-a spus🙂

  13. socio Says:

    @Gina: atunci, e clar! 4-4!🙂

  14. doctor demonicus Says:

    kakao:
    Thanks. Unele dintre filme abia se lanseaza in noiembrie/decembrie. Crezi ca le gasesti deja pe torrente?

  15. doctor demonicus Says:

    Salve All

  16. papagigli Says:

    Va salut de la Maneciu si ma doare-n sprit de meciul de azi😀
    Am fost acum doua seri la Carul cu Bere. E la fel de misto ca pe vremuri. Trimit poza miine daca am timp.

  17. tatiku' Says:

    @all: salutari
    @doc: mda, ai dreptate. suntem in rahat pana-n gat si unii mai fac si valuri.

  18. tatiku' Says:

    @doc: am tot vrut sa te intreb: ce parere a de Tarantino? Mie imi place originalitatea, chiar daca cateodata se foloseste de kitch-uri.

  19. mara Says:

    salutare

  20. mara Says:

    salutare…

  21. Gina Says:

    buna seara

  22. tatiku' Says:

    buna seara, mara si gina

  23. tatiku' Says:

    a vazut cineva golul doi a lui Fabbiani la Constanta? A avut ceva din golul lui Van Basten la Euro 88, contra URSS in finala. Unghiul nu era asa mic, si a fost pe partea opusa.

  24. mara Says:

    @tatiku’

    ai dreptate…..

  25. j Says:

    Am zis s-s ?
    Am zis

    Salut tuturor

  26. j Says:

    3-3, sorry🙂

  27. j Says:

    Ocazie mare Steaua, cap Dica, respinge Coman

  28. j Says:

    Nota explicativa: pt ca Mara si Socio sint ocupate cu urmaritul meciului live, imi comentez singur pe blog🙂

  29. j Says:

    1-1 la ocazii: cap Cicinha, respinge Zapata

  30. j Says:

    1-1 si la cartonase galbene; incasatori Dica si Grigore

  31. meplusmyself Says:

    Bravo j !
    Te urmaresc indeaproape🙂
    Cat m’or tine puterile🙂

  32. mara Says:

    J vino la AG!!!

  33. j Says:

    Nu s-a mai intimplat nimic notabil.
    Se joaca destul de tare, se vrea dar nu prea le iese.

  34. mara Says:

    j hai la AG….

  35. meplusmyself Says:

    In ritmul asta, io nu castig premiul ca nu-mi iese scorul😦

  36. j Says:

    Ocazie mare Nicolita pe o greseala a apararii

  37. mara Says:

    k acolo s-a starns lumea….

  38. Gina Says:

    j
    BUna seara! Suntem pe la AG.🙂

  39. j Says:

    O mireasa in tribune; nu m-am prins cu cine tine.

  40. j Says:

    Pauza

    (Cineva trebuie sa tina si aici minutul, scorul si atmosfera meciului😉 )

  41. j Says:

    @me
    Singura sigur nu era🙂

  42. Gina Says:

    j
    Toti tin cu Steaua.🙂

  43. Gina Says:

    j
    Ai primit mail?

  44. socio Says:

    SENZATIONAL: Sotul miresei tine cu CFR Cluj! In momentul asta a depus actele de divort…🙂

  45. j Says:

    @Gina
    Da, multumesc

  46. j Says:

    @ALL

    Doc Demonicus v-a dat nominalizarile Emmy.
    Pt cei interesati, decernarea premiilor – live – poate fi urmarita in noaptea asta la 4:00 pe AXN.

  47. j Says:

    Iar repriza a 2-a a inceput de ~5 minute

  48. meplusmyself Says:

    Ihi, si deja au inceput sa arunce cu oua din tribune😦

  49. j Says:

    Ocazie mare Mazilu singur cu portarul, trage din 16 m scoate Zapata

  50. j Says:

    Din nou scoate Zapata un sut periculos – Cecinha

  51. meplusmyself Says:

    Puiul ala galben chiar se pricepe??? Sau nu nimeresc astia ?🙂

  52. Gina Says:

    E meciul portarilor🙂

  53. mara Says:

    meplusmyself

    trag astia ca adormitii..cel putin Mazilu….:)))))))

  54. meplusmyself Says:

    @Gina
    Si al comentatorului, la cata reclama incearca sa faca la Kanal D si la toate emisiunile lor „grozave”😦

  55. meplusmyself Says:

    @mara
    Pai in minutul asta sunt deja obositi🙂

    Si mai devreme , nu erau inca incalziti🙂

    Si uite asa , trece tot meciul

  56. mara Says:

    meplusmyself

    eu am zis k va fi 0-0 ..ink nu s-a terminat..dar deja de acum se gandesc la meciul cu slavia

  57. meplusmyself Says:

    @mara
    Mare dreptate ai pana acu’

  58. Gina Says:

    meplusmyself
    Cred ca urmeaza sa-si renegocieze salariile…de asta fac atata reclama…sa dea ine in ochii sefilor…🙂

  59. j Says:

    @me…
    Mara le spune foarte bine si corect, asa ca n-am nimic de adaugat.

  60. meplusmyself Says:

    @Gina
    Pai pana si reclama e prost facuta …ce sa mai spunem de emisiuni…Intre o pasa la offsaid si un film de „ultima generatie”🙂

  61. meplusmyself Says:

    @j
    Te eschivezi de la treaba, m-am prins🙂

  62. mara Says:

    meplusmyself

    pana acum nu ai pierdut nimik…

  63. Gina Says:

    Stelistii cersesc un penalty…sunt penibili

  64. mara Says:

    deja derbyurile din Romania au devenit patetice…mai e cate o exceptie..2 pe an…in rest…..doar spectacolul de pana din timpul(arbitrii) si dupa meci…nimik mai mult…

  65. meplusmyself Says:

    @mara
    Ba da, premiile variabile puse in joc de GA🙂 Ca io spusei 2-1 la scor😦

  66. meplusmyself Says:

    @mara
    Cateodata mai sunt frumoase si tribunele🙂

  67. mara Says:

    meplusmyself
    da..asa e…azi a fot binisor in privinta asta

  68. meplusmyself Says:

    Prezent j, sa traiti, la datorie !🙂

  69. meplusmyself Says:

    @j
    Cum mai comentati dvs stimabile ?

  70. Gina Says:

    E clar. Steaua pierde 2 puncte. Va fi meci egal. Mara, te declar castigatoare.🙂

  71. j Says:

    Pasa formidabila Dica. Pt Coman

  72. meplusmyself Says:

    @Gina
    Interesanta perspectiva a scorului. Prin analiza logica dificila , deduc io ca Rapid ar castiga de fapt 2 puncte,hm ? Si Dinamo da din coada😉

  73. mara Says:

    meplusmyself

    intr-o fraza si ai terminat comentariul

    s-a jucat circ..cu cateva exceptii(si-aduceau aminte de prime si ieseau din transa sau intrau)..tribunele ok..arbitraj ok..meci patetic

  74. Gina Says:

    meplusmyself
    Rapid ia un punct.🙂

  75. j Says:

    Min 89
    Confuzie totala.
    Cineva din tribuna a strigat HAI CU EGALAREA si jucatorii nu stiu care dintre ei sa o faca.

  76. meplusmyself Says:

    @mara
    Uff, si sa ne vedem atunci saptamana viitoare cand ne angajam cu totii in fata tarii sa-i batem pe toti🙂

  77. meplusmyself Says:

    Revine j in forta🙂

  78. Gina Says:

    j
    Esti tare simpatic.🙂

  79. meplusmyself Says:

    @Gina
    Corect, unde mi-o fi fost capul ?😉

  80. mara Says:

    # mara Says:
    September 15, 2007 at 11:03 am

    salutare…

    Steaua-Rapid 0-0

    *********
    deci castigatorul este….EU…
    Multumesc lui GA(oricare ar fi premiul:D), multumesc jucatorilor care au sutat aiurea…
    P.S. sesiunea de autografe la GG la palat!

    Va multumesc!

  81. j Says:

    Fluier final a paguba.
    Paguba’n ciuperci spun clujenii si dinamovistii.

  82. meplusmyself Says:

    E cat se poa’ de clar : mara castiga si toti ceilalti au pierdut !

  83. Gina Says:

    Final Steaua-Rapid 0-0
    Mara, Felicitari!
    GA, ai de dat un premiu🙂

  84. meplusmyself Says:

    Eu i-as da un premiu de consolare si lui j : pentru perseverenta si pentru ca nu m-a lasat la greu😉

  85. meplusmyself Says:

    Ei si va multumesc tuturor pentru companie si lui GA pentru gazduire.🙂

  86. Gina Says:

    Mara
    Stau deja la rand.🙂

  87. mara Says:

    meplusmyself

    asa e….

  88. mara Says:

    @j

    sa nu-mi furi discursul..app esti primul la autograf….

  89. socio Says:

    EXCLUSIV!!!
    Titlul de „Jucatorul etapei” a fost retras. El va fi acordat pe viata, din oficiu, lui Ovidiu Petre!🙂

  90. meplusmyself Says:

    Si va doresc tuturor o noapte linistita si un somn intelept😉

  91. socio Says:

    @all: O noapte frumoasa!

  92. Gina Says:

    meplusmyself
    La fel.

  93. meplusmyself Says:

    PS:
    Si pentru ca nu ma pot abtine.Cineva cred ca totusi se bucura timid acum. Cainii dau din coada🙂
    Gata, nu dati cu pietre! Am fugit !😉

  94. j Says:

    Mara va propune Spania – Rusia, finala CE baschet.
    A inceput in urma cu doua minute pe sport.ro (canalul tv, nu shitul de shite).

  95. meplusmyself Says:

    socio, Gina : Multumesc !

  96. mara Says:

    socio, meplusmyself

    o seara placuta si voua!

  97. j Says:

    @mara
    Nu fur nimic, dar te rugam sa faci discursul public.

  98. meplusmyself Says:

    @mara:sa te bucuri de premiu! NB !

  99. j Says:

    NB unde e cazul.

    p.s. Si meplusmyself merita un premiu pt ca a nimerit postul #100

  100. mara Says:

    @J

    cu cine tii?

  101. mara Says:

    da … ai dreptate j…

  102. meplusmyself Says:

    @j
    Nu ma lasi dom’le deloc sa merg sa dorm! Ma simt deja cu musca pe caciula. Tie iti urez special o noapte plina de comentarii agitate ca si pana acum🙂 Bine asa ?😉
    ps:premiul meu pentru postul #100 il donez celui care va nimeri postul #200🙂

  103. j Says:

    @mara
    Cu Spania

    @me+
    Consemnat (iar papagigli).
    NB

  104. Gina Says:

    Eu ma retrag. Noapte buna!

  105. meplusmyself Says:

    Tineti cont : verific maine dimineata!
    Gata,am zis🙂

  106. mara Says:

    @j

    asa..bine faci…pacat k a picat in semifinale cu grecia ..era mai frumoasa o finala spania-grecia

  107. j Says:

    @mara
    Asa am avut parte de o semifinala frumoasa …

  108. mara Says:

    @j

    da…asa e..

  109. doctor demonicus Says:

    Buna dimineata, ziua, seara

  110. mara Says:

    @DD

    buna dimineata!


  111. mara:
    Ai inceput scoala

  112. mara Says:

    @DD

    teoretic DA..practic tocmai am venit de la spital… o raceala puternica mi-a prelungit vacanta..:|


  113. mara:
    Multa sanatate iti doresc.

  114. mara Says:

    @DD
    multumesc!

  115. pinguilde Says:

    Salut voios de pinguilde!🙂

    GA
    La multi ani!

    mara
    Sanatate!

    doc
    Multam de recomandari, sunt printre cei care abia asteapta sa mai pui cateva, chiar daca e relativ greu sa fac rost de filmele recomandate de tine. Nu mai stiu sa socotesc sau te-ai trezit cam prea devreme?

  116. mara Says:

    @pinguilde

    salutate!..multumesc…nu ma invinge pe mine o raceala;))!

  117. pinguilde Says:

    mara
    Nici nu mi-am imaginat altceva. Dar eu una as prefera vacanta prelungita fara raceala.

  118. mara Says:

    @pin

    Mie imi spui…ce n-as fi dat sa fiu azi la scoala decat sa stau asa…si totusi cateva zile in plus nu strica;))

  119. pinguilde Says:

    Toata lumea busy?

  120. mara Says:

    @pin

    eu sunt….

  121. pinguilde Says:

    mara
    Sa-ti traiasca blogul!🙂

  122. mara Says:

    @pin
    asa sa fie..mult si bine…!!


  123. pin:
    Cu placere. sa stii insa ca lista asta noua de filme contine productii mainstream. Toate pot sa fie vazute la cinematograful din cartier…mai devreme sau mai tarziu.

  124. pinguilde Says:

    doc
    Pentru Persepolis si El Orfanato n-as baga mana in foc. In micutul cinema de arta mi-e nadejdea. Si apropo de el, a fost inchis in august pentru renovare cica. Ieri am vazut un film acolo. Au ce-i drept o sala noua in care inca n-am intrat. Filmul a fost intr-una din cele vechi. Sala mica, vreo 30-40 de locuri. Inainte sa inceapa filmul, a venit un tip, a tras cortinele in lateral cu mana si a plecat. Nu stiu de ce, dar tare m-am bucurat ca n-au automatizat asta.🙂


  125. pin:
    Cred ca ai dreptate. Aici avem un cinematograf mare care e specializat pe filme noncanonice. Uneori insa filmele intra si in cinematografele ” normale”. Mie mi-e dor de cinetateca de acasa. Cu voluptatea cu care vanam filmele acolo nu ma mai intalnesc eu curand.

  126. pinguilde Says:

    Aici cam toate cinematografele aduc filme care fac bani multi. Majoritatea americane, relativ multe turcesti si uneori nemtesti sau autriece. Mai exista un cinematograf care are filme foarte vechi, acolo inca n-am fost niciodata. Si asta, favoritul meu, care atunci cand am venit aici avea 2 sali, intre timp a crescut la 5 (mici, dar cochete) si vad ca-i merge bine. N-are numai filme „de arta”, ci in principal filme europene, un pic din restul lumii, iar pe ici pe colo si cate un american. Acolo am vazut de exemplu Station Agent si Sideways.

    N-ar trebui insa sa ma plang, caci pana sa vin aici n-am locuit in nici-un oras cu cinemateca. Asteptam sa vina „saptamana filmului pentru tineret” sau alte sapatamani ca sa-mi astampar foamea de filme.🙂


  127. Ce imi place mie aici e ca pot sa inchiriez DVD-uri cu filme adevarate. vara mai ales cand e vremea blockbusterelor e esential pt mine. Cu 10 $ inchiriezi 3 filme bune.

  128. pinguilde Says:

    Eu stau intr-un sat, e mai greu cu dvd-urile.🙂

    O seara placuta va doresc tuturor, ma retrag la casa mea.

  129. mara Says:

    @pin

    o seara placuta si tie…

  130. meplusmyself Says:

    Seara buna tuturor!
    Inca ne mai luptam ca sa ajungem la postul #200, da ? Ca sa pot sa-mi donez si eu premiul🙂

  131. j Says:

    Buna seara si la revedere – pt o saptamina.
    NB si sa ne ‘revedem’ sanatosi.

    p.s. Inca un mic pas spre postul #200🙂

  132. j Says:

    Buna seara si la revedere – pt o saptamina.
    NB si sa ne ‘revedem’ sanatosi.

    p.s. Inca un mic pas spre postul #200🙂

  133. doctor demonicus Says:

    Buna dimineata, ziua, seara!

  134. meplusmyself Says:

    Va rog din suflet sa nu parasiti acest post ! Avem un scop nobil : sa ajungem la postul #200 ca sa donez premiul🙂
    Prietenii stiu de ce🙂

Lasă un răspuns

