Un meci de 1 solist pentru pariori si de noi frustrari de o parte sau de cealalta…

Restul va e cunoscut deja: In spiritul asului de caro organizez un nou concurs de premii pe acest blog. Vreau scorul exact (de preferinta inainte de a incepe meciul) iar ca tie-break va rog sa va folositi de imaginatia dumneavoastra…premiile sunt variabile.

113 Răspunsuri to “Dinamo- Poli Timisoara”

  1. pinguilde Says:

    ga
    Bine te-ai trezit, gazda buna. Astazi aveam de gand sa va spun, pentru ca de azi voi scrie regulat. Pana acum am testat popularitatea MySportului in gasca. Tinde la zero.🙂

  2. pinguilde Says:

    Inainte sa organizezi un nou concurs, n-ar trebui sa anunti castigatorul la cel dinainte? Ai 4 ghiceli corecte ale scorului exact.😀

  3. genial american Says:

    @ pin

    Ai putea sa zici ceva si de BV unde Lucescu Jr face treaba buna…

    Pronostic pt Tm-Dinamo ?

  4. tatiku' Says:

    @GA: o fi de doi solist, da vezi ca meciul e la Bucuresti.😀

  5. genial american Says:

    @ tatiku’

    Ai dreptate, tre’ sa schimb🙂

  6. socio Says:

    2-2. Da gol Alexa, inca nu m-am hotarat pentru cine🙂

  7. genial american Says:

    @ socio

    Saru mana!

    Imi pare rau de Steaua, pana la meciu’ cu Dinamo sper sa va refaceti…

  8. socio Says:

    GA: Eu sper sa nu va reveniti voi ca la noi nu-i nici o sansa🙂

  9. pinguilde Says:

    socio
    Ma alatur nehotararii tale. Nu stiu daca sa plang sau sa rad dupa rezultatul Stelei.

  10. genial american Says:

    @ socio

    Noi suntem pe drumul cel bun🙂 Doar ca, mergand asa, cu capu-n nori, avem tendinta sa ne ratacim…

  11. genial american Says:

    Pe de alta parte mi-e frica de meciul asta…sunt nedecis: ba castigam cu 5-0, ba abia batem, chinuit, cu 2-1🙂

    Norocul nostru e ca Poli n-a venit cu pustii aia la Buc🙂 Stiti voi care…

  12. socio Says:

    pin: uneori un simplu ridicat din umeri e suficient in astfel de cazuri…
    GA: vrei sa spui atunci ca sunteti pe culoarul bun de zbor🙂

  13. pinguilde Says:

    ga
    Despre Bv si Lucescu Jr. pot sa spun asa. Lucescu Jr. face o treaba minunata la Bv, a dus echipa pe primul loc la 4 puncte in fata urmatoarei desi are 2 jocuri mai putin disputate. De fiecare data cand o echipa din capitala iar schimba antrenorii ma incrunt la cei ce vor sa ni-l fure. Daca nu le vor iesi talhariile vad viitorul in roz bonbon. Anul asta Cupa Romaniei, anul viitor UEFA. Pare verosimil sau obiectivitatea imi este umbrita de partizanat?😀

  14. genial american Says:

    @ pin

    Asa ziceau si craiovenii…

  15. ŢOPCIZIKÆ Says:

    buna seara!

    1-1!

  16. pinguilde Says:

    ga😆
    Ce brutal ma aduci cu picioarele pe pamant.

  17. genial american Says:

    m-am hotarat….

    Din-Tm 3-1

  18. tatiku' Says:

    si eu m-am hotarat. Dinamo-Poli 1-1. inca nu am desemnat autorii golurilor, dar va tin la curent.😀

  19. pinguilde Says:

    1-0

  20. j Says:

    La acest meci nu dau pronosticuri.
    (dupa meci poate ma razgindesc🙂 )

  21. tatiku' Says:

    „Ilie Nastase, Nadia Comaneci, Dobrin… Fara ei, maratonul meu ar fi fost unul oarecare… Dobrin a fost un „crai de curtea veche” care s-a decis sa coboare de pe un ring de rock pentru a readuce in memorie valsul, fracul, crinolina.”

  22. ŢOPCIZIKÆ Says:

    1-0 pt dinamo! gol cristea!

  23. genial american Says:

    Si ce gol frumos…Alexa l-a tras de tricou pe Cristea dupa ce acesta il depasise si trage superb de la 20-25 de metri fara sperante
    pentru Timisoara…1-0

  24. tatiku' Says:

    va egala Gigel pentru Poli.😀

  25. papagigli Says:

    Dinamo va conduce cu 1-0😀

    Un tanar dintr-un sat trebuia sa se
    casatoreasca, avand de-acum varsta.
    Cauta… cauta…
    Se indragosteste, vine si arata parintilor aleasa inimii lui.
    Tatal lui se uita la ea, il lua de-o parte pe fiul sau si-l intreba:
    – De-a cui este?
    – De-a lui Pavalache, tata!
    – Pai, in situatia asta nu poti sa te
    casatoresti cu ea, fiindca-ti este sora. Asta, e… imi pare rau…stii valurile tineretii, eu si ma-sa…
    Necajit tanarul cauta o alta fata. Gaseste, asa ca o prezinta si pe aceasta. Si povestea cu taica-sau se repeta.
    Necajit fiul il intreaba:
    – Auzi tata? Pe fata lu’ Cristea o stii?
    – Da fiule si ea iti este sora!
    – Dar pe-a lu’ Marin o stii?
    – Da!
    – Si-mi este tot sora?
    – Da fiule! imi pare rau… valurile tineretii!
    Dezamagit fiul se duce la maica-sa si-i spune:
    – Auzi mama nu vreau sa fac scandal in casa, dar tata cand era tanar era armasarul satului! Asta s-a culcat cu toate femeile din sat. Acum cand vreau sa ma insor, n-am cu cine ca toate-mi sunt surori
    – A…. da-l dracu’ mama si insoara-te cu care vrei ca nici el nu este tac-tu’…

  26. genial american Says:

    1-1 la pauza….TM a jucat mai bine in ultimele 10-15 minute

  27. papagigli Says:

    Al doilea pronostic.
    Repriza a doua va incepe de la scorul de 1-1.

  28. tatiku' Says:

    @papa: esti pe val. doua pronosticuri exacte.

  29. papagigli Says:

    tatiku
    Nu stiu ce se intimpla, azi ma simt in bulan, ca sa folosesc un limbaj academic😀

  30. papagigli Says:

    Am trimis un email cu un medicament care-mi e de trebuinta. Daca-l aveti cumva, poate mi-l puteti trimite.

  31. Gabi Koreanu Says:

    buna seara!
    vad ca lumea buna s-a strans aici. L-ati lasat pe AG sa se lupte cu frustratii pe blogul lui

  32. tatiku' Says:

    @papa: pisicherule, imi dai emotii, am crezut ca e pe bune. ce, crezi ca daca as avea medicamentul, ti l-as trimite?😀

  33. tatiku' Says:

    @Gabi K: ok, hai ca merg la AG sa ma bag si eu in seama.😀

  34. papagigli Says:

    tatiku
    Asta-i medicament refolosibil. Te vindeci tu si mi-l trimiti si mie pentru o cura ambulatorie.😀
    Gabi
    Salut

  35. Gabi Koreanu Says:

    tatiku’
    mai bine nu, vine el AG aici, ca stie unde gaseste lumea educata

    GA
    sper ca de data asta sa nu ghicesti pronosticul, nu ca vreau sa piarda dinamo, ca n-am eu treaba cu capra vecinului (azi a fost prima oara dupa multi ani cand m-am bucurat ca a luat Steaua bataie), dar sa mai castige si provincia

  36. Gabi Koreanu Says:

    bag si eu un pronostic

    1-1 la cartonase rosii. Presimt ca o sa sara scantei pe final

  37. papagigli Says:

    Nu tu alune, nu tu bere, nu tu comentariu! Ce fel de gazda primitoare esti draga GA? Ma joc cu F5-ul in speranta unui comentariu pertinent si degeaba. Domnisoara Mara e-n petreceri? Sau parastase? Ca parca a luat-o steluta sub coada de la universitar😀

  38. genial american Says:

    @ papa

    Caut medicamente🙂

  39. tatiku' Says:

    ce ziceti, a fost 11m?

  40. ŢOPCIZIKÆ Says:

    @papa

    Domnisoara Mara a scris pt blog si inca o mai face, insa pentru ultimele 20 de minute este dispusa sa faca un comentariu!

  41. Gabi Koreanu Says:

    papa
    ca bine zici, Uitai de bere.

  42. ŢOPCIZIKÆ Says:

    A iesit Margaritescu si intra Gozdenovik(nu stiu daca se scrie asa:D)

  43. ŢOPCIZIKÆ Says:

    Dinamo nu prea reuseste sa fructifice avantajul de om in plus!

  44. Gabi Koreanu Says:

    topcizik
    doar cand omul in plus e arbitrul
    atunci stiu sa fructifice🙂

  45. ŢOPCIZIKÆ Says:

    @GabiK

    Atunci nu se pune problema!

    N-are nici un ritm meciul asta!

  46. genial american Says:

    a intrat Nazdravanovenicich🙂 asta ne ajuta ….a dat un gol super la pauza

  47. ŢOPCIZIKÆ Says:

    Chiar a sutat la poarta Nazdravanovenicich … dar e decat corner!

  48. Gabi Koreanu Says:

    parca jucau mai bine cand erau 11-11

  49. ŢOPCIZIKÆ Says:

    bara pt Dinamo!

  50. Gabi Koreanu Says:

    asta da. Se cheama „Poarta sarutului”🙂

  51. ŢOPCIZIKÆ Says:

    inca 4 minute de fotbal plictisitor!

  52. ŢOPCIZIKÆ Says:

    GA ai sa-mi dai 2 premii!

    final 1-1!

  53. tatiku' Says:

    si eu am zis 1-1! dar mai tarziu…

  54. ŢOPCIZIKÆ Says:

    @tatiku

    Sa ne dea premii la amandoi=))!

  55. Gabi Koreanu Says:

    tatiku
    iti dau eu premiu ca ai facut putina ordine pe blogul lui AG🙂

  56. ŢOPCIZIKÆ Says:

    @tatiku

    Sunt de accord cu GabiK!

  57. tatiku' Says:

    @ Gabi K: mie mi se pare ca am creeat mai multa agitatie.😀

  58. ŢOPCIZIKÆ Says:

    @tatiku

    Agitatie nu ai creat-o tu.. cei care nu au inteles ce vrei sa spui au facut-o!

  59. Gabi Koreanu Says:

    agitatia am creat-o eu ca am facut o gluma si un dinamovist infocat n-a prins-o si s-a simtit ofensat.

  60. tatiku' Says:

    @ŢOPCIZIKÆ si Gabi K:
    eu va multumesc la amandoi.

  61. tatiku' Says:

    @Gabi K :aha. hm, eu ma asteptam ca stelistii sa fie „suparati” azi. Personal, sunt in al noulea cer!:D

  62. ŢOPCIZIKÆ Says:

    @GabiK si tatiku’

    Singura agitatie(sau mai bine zis singurul agitat) a fost dinamovistul de la AG care avea chef sa se bage in seama! Dar nu a stiut cum!

  63. ŢOPCIZIKÆ Says:

    @tatiku’

    Din experienta personala iti spun ca stelistii deja s-au cam resemnat, din pacate!

  64. tatiku' Says:

    well, eu se pare ca m-am legat de un rapidist frustrat.😀

  65. Gabi Koreanu Says:

    top
    eu m-am resemnat de cand l-au dat afara pe Hagi. Cu Hagi au facut un egal la Cluj, cu CFR (locul 1). Fara el 1-2 cu U Cluj (ultimul loc)
    QED

  66. genial american Says:

    Daca n-as fi dinamovist as tine cu Dinamo. Pe bune, acum🙂

  67. Gabi Koreanu Says:

    tatiku
    si ala era dinamovist, dar nu-i problema. Ca sa fac o comparatie, intrarea ta fulger pe blogul lui AG a fost de genul aleia a lui Baloo in palatul maimutelor. Mai ramanea sa canti „Bear necesities”😀

  68. Gabi Koreanu Says:

    GA
    ai uitat sa precizezi care dinamo. Moscova, cumva?🙂

  69. ŢOPCIZIKÆ Says:

    @GabiK

    Eu m-am resemnat de cand l-a adus pe Hagi si nu neaparat pentru faptul ca pana atunci nu demonstrase ca e antrenor bun. Pur si simplu eram sigura ca GG si Hagi nu se vor intelege. Campania de transeferuri a fost un esec total in mare masura.
    Acum fiecare face exact ce-l taie capul, nimeni nu tine cont de nicio regula, iar atata timp cat GG va fi la conducerea echipei nici nu are rost sa ne gandim la lucruri bune!

  70. tatiku' Says:

    eh, eu acum imi intorc „privirile” spre sportul american. mai intai, „Rechinii” mei incearca sa spele rusinea unui 1-5 cu Red Wings ieri, iar apoi World Series, Red Sox-Rockies.

  71. genial american Says:

    @ GabiK

    Houston…da’ tin cu Galaxy🙂 E mai mare ca o stea🙂

  72. Gabi Koreanu Says:

    Intrebare-concurs la mine pe blog: In ce cartier s-a nascut prima manea. Acu sa va vad cat de perspicaci sunteti🙂

  73. tatiku' Says:

    @Gabi K: adica stangace si la momentul nepotrivit?😀

  74. Gabi Koreanu Says:

    GA
    apropo, cum traduci Lakers? Oamenii baltii?

  75. Gabi Koreanu Says:

    tatiku
    nu. In forta si cu zambetul pe buze.

  76. genial american Says:

    @ Gabi K

    Nuuuuu! Pescari🙂

  77. Gabi Koreanu Says:

    Documentar Beatles pe History Channel. Pt fanii genului

  78. genial american Says:

    @ GabiK

    Fiecare cartier are un camin studentesc🙂 Sa nu zici ca nu te-am avertizat🙂

  79. Gabi Koreanu Says:

    GA
    ai ghicit raspunsul. Insa argumentul? Ce te-a ghidonat sa dai rasp asta?

  80. genial american Says:

    @ GabiK

    E simplu🙂 Ma pricep la oameni…

  81. Alex_S Says:

    Salut!

    Eu zic 1-1

    Am castigat, am castigat!!!😀

  82. Gabi Koreanu Says:

    GA
    aici recunosc ca da, insa nu-i un argument pt rasp la intrebare. Oricum nu anti-dinamovistul din mine a pus intrebarea. Ci am pus Giulestiul si Ghencea ca piste false. Stateam intr-o zi si ma gandeam cand am auzit prima manea si am realizat ca era prin 86-87. Versurile de inceput dau si presupusa origine🙂

  83. papagigli Says:

    Bai am si eu o intrebare, ca ma simt frustrat😀
    Cine stie ce mai e si pe unde, cu Iosif Cavai? Astep raspunsul cu o nerabdare feciorelnica in suflet.😀
    va pupa papa
    PS
    mara
    sarut mina pentru detaliile ultimelor 20′

  84. Alex_S Says:

    papa
    Salve vecine!
    Ma pun pe sapat…

  85. Alex_S Says:

    GA

    L-am sunat si eu pe gugalu’ meu zi mi-o zis ca o castigat procesu’😀

  86. genial american Says:

    @ Alex

    De unde esti din Ro?

  87. genial american Says:

    @ GabiK

    Argumentul?

    1. Esti stelist deci nu ai fi zis-o daca ar fi fost Ghencea. Cel putin nu azi🙂

    2. Primul cartier care-ti vine in minte e Giulesti…deci nu e

    asa ca,

    prin eliminare am ajuns in Stefan cel Mare🙂

  88. Alex_S Says:

    GA

    Din Fagaras.

  89. Alex_S Says:

    GA

    De ce, am accent?😀

  90. Gabi Koreanu Says:

    GA
    1. postul asta l-am pus de vreo 2 zile, dar voiam sa-l pun de 2 sapt.
    2. ti-am zis ca nu faptul ca sunt stelist m-a facut sa dau pistele alea false, insa da, stiam ca majoritatea se vor inghesui sa zica Ghencea sau Giulesti.
    3. Ia ascult-o p-asta:
    „In statie la Lizeanu
    Stateam si citeam ziarul…”

    Unde e Lizeanu? Chiar pe Sos Stefan cel Mare.

  91. genial american Says:

    @ alex

    Daaaa, de fagarasan🙂

  92. genial american Says:

    @ GabiK
    🙂

  93. Gabi Koreanu Says:

    GA
    De fapt ideea mi-a venit acum vre 2 sapt cand plimbandu-ma pe Stefan cel Mare am vazut statia Lizeanu si brusc mi-am adus aminte de manelele de atunci: In statie la Lizeanu, Printisorul, Rapirea din Serai, etc.

  94. genial american Says:

    @ Gabi K

    Bine ca s-a terminat si „era” asta!

  95. genial american Says:

    NUMAR REZERVAT PENTRU PAPA🙂

  96. Gabi Koreanu Says:

    ga
    din pacate nu s-a terminat, cel putin cat o mai trai adi fost copilul, viitor bunicul minune, cam greu sa tragem sperante😦

  97. genial american Says:

    @ gabi K

    Vin in Ro in fiecare vara si sunt invitat, inevitabil, la nunti🙂 E o mare diferenta intre 2003 si 2007…

  98. genial american Says:

    Papa s-a dus sigur sa puna varza la murat…

  99. Gabi Koreanu Says:

    GA
    s-o pregati si el de nunta? (papa)

  100. Gabi Koreanu Says:

    dif intre 2003 si 2007 e in bine sau in rau?

  101. genial american Says:

    @ Gabi K

    IN bine, normal…mult mai putine manele🙂

  102. genial american Says:

    Acu’….daca-i intrebi pe manelisti iti vor spune ca-s in recesiune economica…asa ca depinde pe cine intrebi🙂

  103. Gabi Koreanu Says:

    stii care cred ca e motivul? concertele sustinute in ultima vreme in Ro: Akon, Beyonce, Rolling Stones, Depeche Mode. Cica vine si Scorpions. Mai deschide lumea ochii. Am intalnit un pustan de 12 ani indragostit de Beatles. Mi-am facut cruce, nu credeam ca mai poate exista asa ceva.

  104. windwhisperer Says:

    @ salut GAzda primitoare,salut lume buna, lume fina:)
    Nu castiga Tm??eu asa as vrea:)cine stie, norocul profanului 1-2..asa vad eu de departe:)
    J.
    ps?? sa-mi pun ochii de rezerva??

  105. Gabi Koreanu Says:

    J
    acu ai venit, cand tocmai ma pregateam sa dau stingerea? ai dat ceasul cu vreo 5-6 ore, sa fii sigur?🙂

  106. ŢOPCIZIKÆ Says:

    o seara/zi placuta!

    noapte buna!

  107. windwhisperer Says:

    gabiK…acu’… acu’ si am venit sa sting lumina :)…ca ultimul !
    NB !
    J.

Lasă un răspuns

