-Parodie dupa Dimitrie Bolintineanu-

 

by Leucoplastica

I

Pe-o bordura noua lang-un bloc central,

Luminata noaptea de-un neon banal,

Plange si suspina tanara vedeta

Blonda si suava, proaspat maritata

Caci in meciul ultim, sotul adorat

A dat prost in minge, iarasi a ratat…

Ochii sai albastri ard in lacrimele,

“Ce-mi lucesc in roua, ahh, ca niste stele!”

“Steaua-ai zis?”Se-aude vocea soacrei sale,

“Tu sa pleci de-acasa, ca e jale mare!”

“Tu iarta-ma maicuta, iti jur ca nu mai fac!”

“Augh, augh”… se-aude.”M-am intepat c-un ac”

II

Un orologiu suna noaptea jumatate

Si-un BMW opreste-n parcarea din spate

“Deschide hai Diana, sunt sotul tau iubit

Si la Vaslui razesii iar ne-au casapit…”

Ce le zic io acuma, Diana ca Diana,

Da’ cum naiba fac eu s-o pacalesc pe mama?

Fara vreo preluare, fara sut pe poarta,

Ei, zic ca ne furara si scap basma curata…

Diana: “Vai, Claudiu!” si la fereastra sare.

“Ce tot faci tu spartano?” zice doamna mare.

Apoi ea in balconul de termopan paseste

Si in tacerea noptii, lui astfel ii vorbeste:

“Claudiule draga, Dinamo e departe…

De locu-ntai o groaza de puncte ne desparte”

Nu esti tu Claudiu, golgeterul meu, el

Nu ar veni acasa bland ca un pudel…

Insa daca cerul, vrand sa-ngreuneze

Anii vietii mele si sa ma-ntristeze,

Nobila ta gheata, atat de incercata,

Pune-o-n cui si vezi-ti de biata asta fata…

Pan-atunci, tu du-te, haita te asteapta

Si o sa vezi iar golul zambindu-ti din iarba!

Claudiu se intoarce si suna adunarea

“Danciule, vin la tine, desfa si tu o Zarea…”

Lupta iar incepe, sa vezi ca-n amicale,

Ii bat de-i rup pe ailalti la table si royale…