Ieri.  Dialog adevarat….

Eu: Buna ziua, de la M va sun…Mi-ati trimis modelul de gard gresit…Trebuia sa fie modelul C iar d-vstra mi-ati trimis modelul E

Vanzatoarea: Aaaaa, da? Pai d’ala nu mai avem de 3 ani…

Eu: Poftim????

vanzatoarea: Da, dom’ne de 3 ani nu mai e d’ala…

Eu: De ce nu mi-ati spus cand v-am comandat 2400 metri lineari ca nu aveti ce doream, ca nu-l mai puteti produce? Cum puteti sa-mi trimiteti altceva, cum ati putut sa-mi vindeti ce nu aveti?

vanzatoarea: Pai nu va place asta?

Eu: NU! Am comandat altceva…

Vanzatoarea: Pai d’ala nu mai este de ani de zile…

Eu, cu tonul cel mai calm posibil:  Nu va e putin rusine de dumneavoastra?

Vanzatoarea: Dom’ne, esti un nesimtit!!! Tu stii cat am muncit la gardu’ tau??? Ce fac, il pun in camioane sau nu??? Altu’ nu mai pupi! Daca-l vrei bine, daca nu tre’ sa-l platesti ca noi lucram doar la comanda!

Eu: Nicio problema, faceti gardul corect si va dau restul de 50% din bani…

Vanzatoarea, enervata la culme: Dom’ne, NU INTELEGI???? Pun marfa sau nu??? Ca stau oamenii mei degeaba si-i platesc…modelul asta este mai frumos decat ala pe care l-ati ales, oricum!

Eu: Puteti sa-mi dati numele patronului si numarul sau de telefon, va rog?

Vanzatoarea: EU SUNT PATROANA!!!

Aveam doar 4 TIR-uri  la incarcat…