Imi doresc si insist ca Manchester United si Chelsea sa joace finala cu o minge de fotbal american. Sa-i observam cum alearga spre minge, stangaci, schimband directia la fiecare rostogolire…luft dupa luft, incercari ratate de a o lovi in sireturi… inchipuiti-va ce prilej de bucurie ar fi o lovitura de cap la cate-un corner…un prim-plan  in ziare, cu mingea ovala si capul rotund..cat ar face meciurile din Liga lu’ Mitica atunci? Parca-i vad pe dinamovisti, plictisiti, in greva, cerand salarii mai mari. Si stelistii ar fi facut la fel dar nestiind daca “nea Gigi” a vazut sau nu meciu’, s-au antrenat cu 2 mingi de fotbal american, pentru orice eventualitate. Una maro si una verde. Cei care s-au antrenat cu mingea verde au fost net superiori celorlalti. Argaseala, vocea echilibrului, puncta elegant “Important e sa nu bata vantul tare, mingea conteaza mai putin, doar verde sa fie”

Dupa meci…

Borcea fericit “buna tare mingea aia maro, le-am dat 3 goluri, n-am primit niciunul, a vazut toata lumea cate ocazii am mai avut, nu inteleg ce mai vor acum? Titlu merge spre Cluj”

Gigi, cu 3 sticle de sampanie legate de umeri cu sfoara ros-albastra “i-am umilit cu 4-0 la ei acasa, razboinicii mei merita titlu, sa curga sampania…”

Maria Andries “Domnu’ Becali, scoru’ a fost 3-0 pentru Dinamo”

Gigi, formand numarul lui Tolo “Cu mingea verde, scorul a fost 4-0 pentru Steaua, voi ce meci ati vazut? Meciul s-a jucat cu mingea aia verde ca iarba”

Tolontan, intervenind telefonic: “S-au vazut CLAR, in reluare, DOAR la Antena 1, golurile marcate de Pepe, Dayro si Dica (2)…puteti citi, DOAR in presa scrisa,  DOAR la GSP in editia speciala de maine: Steaua campioana!”

Basescu, somnoros, frecandu-se la ochi “cine s-a cacat pe minge?”