Nu ma simteam asa grozav, bausem cu o seara inainte cu unii de pe la teatru. Eram in camera la Tibi si jucam poker cu Maze, nesuferitul de Jon si Silvestru la vestita masa cu patura-n carouri albastru-alb-portocalii Era un fum sa-l tai cu baioneta. Multi chibiti, printre care si cateva fete.Era aproape 1 dimineata. Convenisem ca la 3 terminam si eram absolut neinteresat de joc, fiind usor pe plus. Maze si Silvestru pierdeau din greu. Mi-era sete asa ca m-am indreptat spre frigider cand am mirosit inconfundabilul parfum “flowerbomb” a lui Viktor& Rolf. Am privit-o, nu o stiam…

Dintr-odata m-am simtit descatusat de credinta privirii sale rascolindu-mi in suflet averi nestiute. Regasindu-ma, i-am terminat in mai putin de 45 de minute…

Ma astepta pe hol. Am luat-o de mana, povestindu-mi spranceana neastamparata, plecati din jur amenintator de frumos. Habar n-aveam unde sau de ce…

Ssssshh…Un deget pe buzele-mi ude…”Louelle” ma numesc…

O raza de soare in toiul vietii.